vineri, 31 decembrie 2010

2011 ..

e seară.

ochii nu mai zăresc multe, sunt copleşiţi.. o mie de gânduri îmi trec prin minte, o mie de sentimente, de amintiri, de vise. sunt la graniţa timpului. a trecut încă un an din viaţa mea. a trecut un an cu urcuşuri şi coborâşuri. a venit momentul să privesc în urmă şi să mă întreb: ce a rămas din acest an? ce gânduri, vise, planuri, prieteni, dragoste, sentimente rămân în urmă? dar cel mai important.. ce vreau să fac cu viaţa mea în anul asta? stagnez? sau îmi doresc să perseverez? aştept? sau îmi propun să lupt pentru ce îmi doresc?
orice ar fi fost.. a trecut. un nou an ne stă în faţă. hai să ne bucurăm de el! Domnul să ne ajute să depăşim orice obstacol ce ne`ar putea încetini alergarea spre Veşnicie!
.la mulţi ani!

4 comentarii:

Ionut spunea...

Un lucru e sigur...2011 o sa fie un an greu...pentru unii(bac, admiteri etc.). Dar ce conteaza cand ai prietenii aproape si faci ceea ce iti place cu sau fara ei:D Important e sa ne bucura si sa-I multumim lui Dumnezeu ca am prins anu si anu asta:D

Anonim spunea...

sugestiva postarea!!!...La cat mai mult ajutor din partea Domnului pentru noul an!!!!:):X

Unknown spunea...

@ ionut: da, Dumnezeu ne`a binecuvantat cu un nou an. o noua sansa. glorie Lui! :d

Unknown spunea...

@ cristina: multumesc, la fel! :*