miercuri, 21 decembrie 2011

Îmi place de tine pentru că ..


Pentru că ..


Etichete, etichete. Unde privesc, etichetele încearcă să`mi agațe privirea.. Aud oameni rostind: Îmi place de el/ea .. pentru că .. e haios/haioasă, e inteligent/inteligentă, e frumos/frumoasă, e.. și lista poate continua. Iubesc la el/ea acel lucru..
Dar ce se va întâmpla când ne vom plictisi de toate astea ? Ce se va întâmpla când ele vor pieri ? În fond, totu`i pieritor.. ce azi ne pare atât de real, veșnic.. poate dispărea într`o secundă.. la fel si noi .
Trăim într`o lume a noastră; totul ne aparține, avem puterea. De aceea, judecăm . Gândim superficial, acționam fără sens.. rănim.. mințim.. îl excludem pe El.

Cădem, cădem .. și uităm.. Uităm de El .

Am ajuns să prețuim lucrurile materiale mai mult decât oamenii . Îi lăsăm într`un loc părăsit, lipsit de sentimente, secătuit de dragoste.. Iubim cu adevărat lucrurile fără valoare, lucrurile rele, lucruri pieritoare..

Am făcut din filme prieteni, am făcut din desene zâmbete.. Am încercat.. Dar nimic nu iese când pășești în direcția greșită..

Unde privești .. Superficialitate. Esențele nu numai că le găsești în sticluțe mici .. Dar acum dai doar de sticle mari, văruite, aranjate. Cele mici sunt ascunse, aruncate unde doar cei care își doresc cu adevărat le pot găsi .

Am ajuns să pretindem că iubim, dar faptele să arate altceva. Am ajuns să rostim Cuvinte Prețioase.. fără a ne gândi că acele cuvinte vor rămâne pentru totdeauna în inima celui ce le`a primit. Ne răzgândit, ne schimbăm, fugim, uităm..

Dar Inima.. Inima .. vrea altceva ..

Pur și simplu, să Iubești . Nu căuta motive.. Niciun motiv nu va fi suficient de puternic, de adevărat.. decât Dragostea..

Cădem, cădem .. dar nu ne lăsa să uităm de Tine ..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Suntem intr-o era a vitezei,de multe ori cumparam doar st fie cumprat ,nu ne intereseaza etichetele doar vazind la vecinu repede cumpram si noi sa nu fim mai prejos .inca nu a periert stilu de turma sunt multe de cnmentat Viata ii frumoas daca ii traita cu Domnul ii cea mai mare concluzie