miercuri, 2 iunie 2010

Multumeesc.!

eşti aşa minunat!
în fiecare zi mă Ţii de mână şi`mi şopteşti vorbe de iubire.
ce bun eşti!
ai pus soarele să mă gâdile în fiecare zi.
mi`ai promis Dragostea zi de zi.
i`ai pus pe ei să mă facă să zâmbesc şi`atunci când am a suferi.
iubesc, pentru că îi văd ochii printre norii albăstrii.. zilele`mi sunt înseninate de ochii lui verzui.

eşti Aer!
cu fiecare adiere de vânt te simt mai aproape, mai aproape.
atât de aproape.
cu fiecare strop de ploaie îti simt atingerea ca o văpaie.
eşti raza mea de speranţă!
mi`ai arătat Iubirea, am simţit`o din plin.
Ţi`ai arătat îngăduinţa şi mi`a fost ruşine de mine.
am privit spre Tine, iar faţa mi s`a luminat!
Mulţumesc.!

Un comentariu:

Unknown spunea...

una dintre cele mai frumoase poezii care exprimă frumuseţea lui Dumnezeu atat de aproape de om ... minunant!splendid!ZID!:D