luni, 28 februarie 2011

Exist!

hello again!
după aproape o lună.. am revenit! cu forţe proaspete. :d

luna asta a fost o lună a schimbărilor. a revizuirii a ceea ce sunt, a ceea ce aştept de la cei din jur. a ceea ce ofer. a fost o lună a evoluţiei.
am păşit într`o noua viaţă. o viaţă cum nu am cunoscut până acum. xD

şi ştii de ce? pentru că am realizat că există oameni extraordinari în jurul meu, dar şi oameni care nu merită să mă gândesc la ei. există oameni care sunt lângă tine, deşi nu te aştepţi.. şi există oameni în care aveai încredere deplină.. şi te înjunghie pe la spate, mişeleşte. există zâmbete ce rămân scrise pe inimă, dar există şi minciuni învăluite în 'sfintenie'. există principii care niciodată, dar niciodată nu voi renunţa la ele. chiar dacă ceilalţi o fac. şi au pretenţia să fac şi eu acelaşi lucru. există aparenţe care înşeală atât de tare încât rămâi blocat. şi scârbit în acelaşi timp. dar nu merită să mă strofoc cu ele. pentru că există Bucurie!

există vorbe dulci ce rămân aproape de inimă mea. există atingeri calde. zâmbete sincere.
există prieteni adevăraţi. priviri. îmbrăţişări. emoţii. există Fericire!

2 comentarii:

Flor spunea...

Ai scris foarte fain!:)

Ma gandeam la ce scriai aici si te inteleg intr-un fel. Cred ca daca tu consideri ca o persoana a gresit atat de tare fata de tine si nu vrei sa ierti, nici eu nici altcineva nu te poate face sa-ti schimbi decizia. Ma gandeam ca e omeneste sa gresesti si fiecare dintre noi o face la un moment dat. Ar trebui sa ne gandim ca Dumnezeu a lasat gresala pe pamant, dar tot El ne invata sa fim noi mai buni cu cei care consideram ca ne-au gresit si sa-i iertam, asa cum si el ne iarta fiecare greseala.

Eu zic ca ar fi frumos sa iertam cu totii si sa lasam deoparte neintelegerile caci viata este foarte scurta si o sa vina o vreme in care ne va parea rau de toate lucrurile astea.

Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, cum ca as critica! Nu! Pur si simplu am simtit nevoia de a scrie randurile astea. Sper sa poti invata din sfaturile mele >:D<

Unknown spunea...

hei, flor! multumesc!
in unele cazuri nu e vorba de iertare. nici macar nu mi`a fost ceruta. nici macar nu este considerata greseala. eu pur si simplu accept ceea ce se intampla in jurul meu. da, viata e scurta si tocmai de asta nu merita sa`mi irosesc energia, increderea si sinceritatea in ceva ce nu merita. in cineva care nu are nevoie de toate astea. si nu le apreciaza.
da, fiecare gresim. chiar si eu. dar niciodata nu voi trada ce iubesc. asta`i principiul meu. si o sa ma tin de el atat cat voi trai.
reciteste ultimele randuri.. sunt fericita! nu am gasit lucrurile minunate acolo unde stiam ca le voi gasi. unde credeam ca le voi gasi. au fost doar aparente. dar asta a fost ceea ce trebuia sa se intample si nu`mi pare rau! deloc! binecuvantarile vin pe alte cai!
viata e frumoasa! xD
ma bucur ca`mi citesti blogul! >:D<