luni, 28 februarie 2011

fără cuvinte.

clipirea ochilor ne`a adus mai aproape.
ne`a unit.
şi acum zâmbesc, e visul meu ce`a fost atins.
cuprind mirarea`ţi`n ochii mei.
ascund timiditatea`ţi într`a mea.
te simţi mai bine?

simt că a durat doar o secundă.
emoţiile parcă toate s`au adăpostit în noi.
şi ne dau dureri de cap.
ne ascund cuvintele.

atingerea`ţi caldă m`a făcut să tresar.
dar am rămas.
ţi`am oferit un zâmbet ştrengar.
mi`ai oferit o privire sfioasă.
şi am crezut că acela e momentul când voi putea zbura.

lasă`mă să`ţi spun un vers de melodie.
o strofă din a mea poezie.
şi apoi poţi să pleci.
dar să mă iei cu tine.
să ne ducem Visul mai departe.

păstrează`ţi sinceră privirea.
păstrează`ţi simplă ta melodie.
nu renunţa niciodată, nu ezita şi nu te ruşina.

Iubeşte, ca să fii iubit!

4 comentarii:

Unknown spunea...

superb!

Unknown spunea...

speechless!:d exprima atat de frumos si de profund trairea si sentimntele.

Unknown spunea...

multumesc frumos! :D

pavel marian spunea...

ai un dar divin acela de a muta inima din loc prin modul care tu vei deschide gura e un dar de la Dzeu si sunt sigur ca tu il vei folosi cum iti este dat de Dzeu si sunt sigur ca oameni vor fi miscati de cum te vei folosi de daruk acesta eu unul sunt un mare fan al poieziilor si imi place sa ascult nu sa le spun:)))) si Dnul sa te binecuvanteze sora:))