duminică, 20 martie 2011

Welcome, Happiness! ♥

fericire, nu`ţi voi mai da drumul. stai cu mine.
vreau să zbor printre nori, să ştiu că te voi găsi acolo. să te prind de mână şi să`mi spui noapte bună. să stăm râzând pe culmea dealului, privind stele colorate. să urci luna pe cerul nostru. şi să rămânem ascunşi în ea. să tăcem şi să ascultăm cântecul nostru, rostit de zumzetul licuricilor. să zâmbim în întuneric şi privirea noastră să se piardă în dragoste.
vreau să ne oprim în mijlocul câmpului înflorit şi să ne jucăm în ploaia soarelui. vreau să rostim zâmbete albe, gălăgioase. şi chipurile noastre bronzate să reflecte bucuria din noi. să alergăm pe pământul uscat şi să obosim repede. să fim prinşi într`o poveste de vis. a noastră.
şi să ştiu că atunci când mă voi trezi în vis, vei fi tot lângă mine. ţinându`mă strâns la pieptul tău.
promite`mi că nu mă vei lasă niciodată să plec.

6 comentarii:

anonimul fericit spunea...

e de bine! <3

Anonim spunea...

cand te vei trezi din vis, cu siguranta voi fi acolo. :-)

Pasarea Fericirii spunea...

Deseori nu stim cum sa pastram Fericirea. Este ca acea pasare rara care vine si ti se asaza pe umarul stang, deasupra inimii. Iar cand ii vine ei sa plece... Pleaca si se pierde in vazduh.
Frumos blog, frumoase ganduri. Frumoasa.

Anonim spunea...

uhhh cris are admiratori ;) b-).
"vreau să rostim zâmbete albe, gălăgioase. şi chipurile noastre bronzate să reflecte bucuria din noi" frumusica rau partea astaaa! <3

Anonim spunea...

poi sper ca esti cu adevarat fericita>:D<....imi plac foarte mult aceste ganduri :D tot asa cristinuco:*

ruxx spunea...

Ne place` place place :> Good :D esti cam inspirata tu de`o vreme asea..adica tu esti inspirata mai mereu :))