vineri, 8 aprilie 2011

file de poveste.

am încercat să mă las ascunsă`n uitare. şi să nu te mai găsesc niciodată. să nu mai simt nimic. dar m`a izbit pieptul tău. şi m`ai cuprins puternic în braţe până am renunţat. am ştiut că nu e bine. totuşi, te`am întrebat dacă visez cu ochii deschişi. şi m`ai privit, mi`ai spus că nu e vis. atunci m`am prăbuşit.
mi`ai şoptit din inimă? îmi doresc să nu te fii ascultat. să nu fi reţinut plânsul inimii tale. plânsul glasului tău. şi.. plânsul ochilor tăi.
sunetul râsului tău chinuie urechile mele. şi mă întreb dacă ţi`l aminteşti pe`al meu. mâna ta a prins`o pe a mea. şi m`ai întrebat de ce aşa. de ce?
întotdeauna am crezut că unele lucruri sunt peste puterea mea de înţelegere. iar asta alungă orice dubiu. şi aduce incertitudine. până acum am crezut că niciodată nu e prea târziu. dar este?
demonstrează că eşti puternic. demonstrează`mi că eşti tot tu. fă ceva.

Un comentariu:

Calatorul spunea...

it`s all about love