sâmbătă, 10 septembrie 2011

Ridică`ţi ochii către Cer !


 De multe ori stai şi te gândeşti  
 Şi e normal să te întrebi: oare de ce trăieşti?  
 Ce rost are viaţa şi de unde vii?  
 Încotro vei merge într-o bună zi?  
 Priveşti ca-ntr-o oglindă în inima ta  
 Şi nu te poţi minţi, ştii că-ţi lipseşte ceva. 
 Dar oare ce ? 
 Dar oare ce? 
  
 Mereu ai încercat să-ţi umpli acest gol  
 Uitându-te în vieţile prietenilor  
 Tanjai după un dram de fericire  
 După ceva real, tanjai după iubire.  
 Dar nimeni nu e-n stare să ţi le ofere  
 Căci nu e om pe-acest pământ cu aşa putere 
 Şi totuşi, este Cineva.  
  
 Refren: Ridică-ţi ochii către cer 
 E tot ce pot acum să-ţi cer 
 Şi dacă-ţi este greu 
 Am să te-ajut şi eu. 
 Îţi trebuie doar puţin curaj, 
 Să te întorci la Dumnezeu. 
 Ştii bine că doar El 
 El te-a iubit mereu. 
  
 Ce am eu vreau să ai şi tu, 
 Ca să te văd zâmbind, iubind, trăind,  
 Ca să te văd râzând,cântând, dansând,  
 Ca să te văd iertând, ca să te aud spunând  
 Cum l-ai chemat pe Isus în inima ta  
 Şi stai de vorbă zi de zi cu El în camera ta  
 Dar pentru aceasta trebuie să faci ceva. 


 Refren: Ridică-ţi ochii către cer 
 E tot ce pot acum să-ţi cer 
 Şi dacă-ţi este greu 
 Am să te-ajut şi eu. 
 Îţi trebuie doar puţin curaj,  
 Să te întorci la Dumnezeu. 
 Ştii bine că doar El 
 El te-a iubit mereu. 

[ am să te ajut şi eu.. ]


Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo! Imi place:)