joi, 28 iulie 2011

Fărâmă de praf .

ce mi`e alergarea? o fărâmă de praf, căutând cerul Tău.
cine eşti Tu, Dumnezeu minunat?
Te`ai aplecat spre mine, ai pus viaţă din viaţa Ta. şi plăpânda inimă a bătut.
apoi, ca două note legate, mi`ai oferit suflare. ochii mi i`ai deschis, şi Te`am zărit.
cine sunt eu? existenţă firavă.. ascunsă în inima Ta de Tată.

ce îmi e inima? adiere de vânt.
cine sunt eu?
unde merg? unde mă conduci?
ce`mi sunt paşii? rătăcire fără Tine.
urme pe nisipul ud într`o zi fără soare.

ce`mi e trupul? umbră efemeră pe Pământ.
ce`s dorinţele mele? ce mi`s gândurile?
cât mai am până sufletul îmi e desăvârşit? cât?

cum să iert, dacă Tu nu Ţi`ai fi dat viaţa pentru mine?
cum să renunţ, când Tu mă ţii de mână?
cum să iubesc, dacă Tu n`ai fi Iubirea?

privirea`mi e aţintită la Tine. doar Tu ai răspuns pentru mine.
aruncă`mi voinţa, dă`mi doar credinţa!
îndură`mă şi învaţă`mă.

Ajută`mă, dă`mi a Ta povaţă !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pune-ti nadejdea in Domnul si El va lucra.
Frumoase ganduri.

Unknown spunea...

Mulţumesc, Anonimule !