duminică, 7 august 2011

o secundă..

pentru o secundă, m`am oprit. ştiam că dacă voi face asta, totul se va schimba. cerul va deveni gri, zilele ploioase. ştiam că voi asculta fiecare sunet din juru`mi şi mă voi îngrozi. maşinile vor trece ameţitor pe lângă mine. iar căldura? căldura mă va sufoca. ştiam.

pentru o secundă, am pierdut sensul. am oftat şi am pierdut mersul. lumea a părut prea rece, privirile prea seci. momentele au venit peste mine şi m`au copleşit. mi`am lăsat privirea în jos şi am aşteptat. am aşteptat ca cineva să`mi dea impulsul de a merge mai departe. de a`mi continua drumul.

pentru o secundă, ochii mi`au fost trişti. o lacrimă a străbătut obrazul zâmbitor. doar buzele au aşteptat`o. vroiau să simtă tristeţea din ochi, vroiau să vadă ce se întâmplă. ele nu ştiau că va dura doar o secundă.

pentru o secundă, am privit doar după zâmbete. am privit, dar nu le`am găsit. am alergat, am căutat, dar niciunul nu se zărea. nu mai existau? am zâmbit, dar nimeni nu a simţit. era obrazu`mi îngheţat de lacrimă? erau ei nepăsători?

pentru o secundă, am închis ochii. universul a început a se învârti. amintiri, imagini, vise; toate erau acolo. dar cum? şi de ce acum? mintea se lupta cu ele, le sfâşia rând pe rând. vroia libertate, vroia autoritate.

doar pentru o secundă..

Un comentariu:

Anonim spunea...

you`re deep, babe! :)