sâmbătă, 13 noiembrie 2010

gânduri braşov - bucureşti.

poate că acum a fost ultima dată când ţi`ai văzut persoana dragă. ai privit`o în ochi? ţi`a simţit a ta dragoste în zambet? am învăţat să preţuiesc chipul şi vocea celor dragi, pentru că nu se ştie dacă voi mai avea şansa să o fac. am învăţat să mă bucur de zâmbetul lor pentru că viaţa e mult prea trecătoare ca să stau să aştept ceva mai bun. vreau să preţuiesc mai mult vorbele frumoase ce mi se adresează, să las inima să vorbească în locul meu. să iubesc. am învăţat că atunci când simt ceva, trebuie să spun, să nu şovăi. am înţeles că nu trebuie să spun că totul merge de la sine, că va fi bine, deşi nu`mi e bine. vreau să reţin fiecare zâmbet, privire şi îmbrăţişare pe care o primesc. să le ţin în mine şi să`mi facă bine. să pot cânta fericirea. să ofer dragoste.

Niciun comentariu: