marți, 31 august 2010

ce`ai zice dacă..

ce`ai zice dacă totul ar fi.. perfect? ce`ai zice dacă totul ar fi.. aşa cum vrem noi? m`am lovit de întrebările astea şi m`am lăsat prinsă în nedumerirea lor. caut răspuns, crezi că mi`l poţi da? ne`am lăsat cu toţii pradă iluziei, ne`a lăsat duşi de valurile artificiale create de unii, de alţii. ne înecăm în marea obişnuinţei, ne pierdem în puterea suferinţei. ştim ce vor ei.. e aşa evident.. e aşa evident încât răul din ei îmi intră în ochi, ignoranţa lor îmi străpunge inima. mi`aş dori să pot să nu`i ascult, să`i las să se agite`n lumea lor.. aia artificială. măcar de atât să se bucure şi ei, de o lume creată, nu de cea în care să se simtă acasă. ai dat un alt rost vieţii tale sau poate niciodată nu a fost diferită. învaţă.. lacrima care are valoare.. nu e lacrima aruncă`n vânt.. e lacrima ce o simţi în inimă, o trăieşti în fiecare secundă. e sentimentul care îl iei cu tine şi`n piaţă, şi`n parc şi`n cămăruţa ta. e magie. acel lucru care`ţi spune că iubeşti. tu ce`ai zice dacă totul ar fi.. perfect?

Un comentariu:

christi spunea...

tare...continua imi place combinatia dintre poezie si proza...keep going good job until now...:>