marți, 31 august 2010

roata noastră.

timpul trece. observi şi tu, nimic din ce`a fost nu mai este. din înger de lumină, un demon se zăreşte. poate că aşa a fost tot timpul, poate că asta a devenit. poate că totul a fost o demonstraţie, o demonstraţie a prostiei. poate că`s prea mulţi oameni răi în lumea asta, poate că fiecare din noi luptăm să nu devenim unul din ei. aparenţele înşeală.. şi am simţit că înşeală atunci când îmi doream cel mai mult să fie adevărat. dar aparenţele astea.. te`au construit pe tine, i`au construit pe ei.. poate chiar şi pe mine. aparenţele care nu eu le`am creat.. ci tu cu mintea ta. aşa am făcut şi eu. imaginea îmi părea schimbată, o rază de lumină se întrezărea, credeam că timpul a lucrat în favoarea noastră. dar ce să vezi? aparenţele înşeală.. şi.. timpul trece. observi şi tu, nimic din ce`a fost nu mai este.

Niciun comentariu: