vineri, 14 ianuarie 2011

aşteptarea.

aşteptăm.

aşteptăm momentul.

dar asta e ceea ce ar trebui să facem? viaţa trebuie trăită! altfel se numea.. aşteptare! de ce să aşteptăm ceva.. când putem construi acum.. altceva? ceva ce înseamnă prezent, nu viitor. nu planuri. nu ani.

de ce nu unim raţiunea şi dragostea.. ca să ne bucurăm de fericire? întrebarea asta rămâne fără răspuns. iar şi iar..

ne trezim în mijlocul furtunii, contrariaţi. de ce nu am luat decizia corectă. de ce nu am gândit cu inima?

clipele vin şi pleacă. zilele la fel. şi mă trezesc întrebându`mă ce a fost. ce a rămas bun din toate vorbele şi faptele mele. ce e vrednic de reamintit vreodată, ce merită iubit.

viaţa e un maraton, şi dacă nu ştii să alergi, eşti înfrânt. dacă nu înveţi să preţuieşti orice lucru mărunt ce aparţine vieţii tale, nu poţi învinge. momentul ce trebuie trăit este ăsta, aici, acum!

oare de ce mai avem nevoie pentru a trăi din plin?

Niciun comentariu: