miercuri, 26 ianuarie 2011

la mare.

sunt aici.
la mare.
ştii cât de mult mi`am dorit să o pot cuprinde din nou în ochi. ţi`am spus de atâtea ori.. am aşteptat şi s`a împlinit şi visul asta. e frig.. dar sincer nu`mi pasă. deloc.
briza mării îmi agită inima uitată, mă face să respir. valurile năvălesc în bocanci`mi şi mă scufund. e aşa bine! al lor sunet cunoscut îmi atinge fiecare parte a corpului şi o învie. simt că trăiesc. aici, la mare. prind viaţă.
câţiva oameni rătăciţi străbat plaja, lăsându`mă în urma lor. zâmbesc. după dig, un câine aleargă într`un suflet către mine. vroia să se joace. încet, vorbesc cu el şi mă liniştesc. eu şi el, aici pe plajă, jucându`ne.
rămân singură.. şi realizez ce mare Dumnezeu avem! marea mă acompaniază în cântecul meu de laudă.
apa verde`albăstruie îmi aduce aminte de vremurile apuse. de frumuseţea clipelor şi de intensitatea lor. oare chiar a trecut tot?
nu, niciodată.
îmi opresc învolburarea gândurilor.. şi doar ascult glasul mării. m`a făcut fericită azi. mi`a spus exact ce aveam nevoie. şi mi`a dat ce îmi doream mai mult.
dar acum trebuie să plec.. lăsând`o în spate..
rămân cu imaginea ei imprimată pe suflet. glasul ei rezonând în inimă.
o să`mi fie dor de tine, mare..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Frumos!