vineri, 24 septembrie 2010

24 .. din nou.

24. o bancă, soarele şi eu. oh, ce pustiită mi`e inima. soarele ăsta îmi trezeşte amintiri de vară, când îmi zâmbea mereu. îmi aminteşte de zilele friguroase, dar totuşi super fericite. s`au întâmplat poate demult, dar simt că au fost ieri. oh.. unele chiar au fost.. speram că voi uita totul, poate că reuşisem, dar s`au întors înzecit. şi.. m`au copleşit. e incredibil cum aproape fiecare vorbă, zâmbet, privire, chip, voce, imagine.. îmi aminteşte de tine. inima nu`mi ascultă raţiunea, se încăpăţânează să iubească. chiar dacă e lovită de nenumărate ori.

autobuz, stradă, unirii, mall, colţ, ochi, parc, soare, reclamă, zâmbet, bancă. astea mi`au trecut acum prin faţă acum, lovindu`mă.. amintindu`mi de tine.

e 24. 1 întreg şi 9. a 22`a oară. iubire, tu faci din doi unul, ai făcut ca inimile lor să răsune atunci când se întâlnesc. nu ar trebui să fie corect? atunci spune`mi.. de ce l`ai lăsat să ne facă inimile să cânte în tonalităţi diferite, dar încă aceeaşi melodie?

.you`re under my skin.







[ .gânduri de 24 rostite aici. pe bancă .. autobuz .. stradă. ]

3 comentarii:

Anonim spunea...

hahahaa..
poezia? e super ...

sufletu tau? e trist chiar foarte trist

ii pasa lui? deloc... nici macar din respect

el? e indiferent, se face ca nu`l interesezi, mereu ocupat.. pana la urma aste`a`s abureli

eu? iti admir foarte mult curajul si puterea pe care o ai pt a scrie asa ceva si a publica.. sincer eu nu cred ca as putea sa TAC si sa RABD atatea cate ai rabdat tu...

tu? o fiinta superba... el o sa regrete te asigur... nu acuma peste ceva time...asa se intampla deobicei..


pana la urmatoru` comm` please try to be happy :) :* >:D<

Anonim spunea...

uuups... am uitat sa ma semnez:D claaaaarr :)


prin urmare tu sti cine sunt ...


restu vor cerceta si daca vor vrea vor afla :))

Anonim spunea...

Doar pentru ca cineva nu te iubeste asa cum vrei tu nu inseamna ca nu te iubeste din toata inima.