luni, 27 septembrie 2010

împrumută`mi speranţa

împrumută`mi pentru o vreme speranţa,
se pare că am rătăcit`o pe`a mea.
simţăminte fără speranţă, pierdute, mă`nsotesc zilnic,
durerea şi tulburarea îmi sunt tovarăşi.
nu ştiu încotro să mă întorc;
privind înainte spre viitor nu întrezăresc imaginile renăscutei speranţe
văd vremuri tulburi, zile îndurerate, tragedii.

împrumută`mi pentru o vreme speranţa,
se pare că am rătăcit`o pe`a mea.
ţine`mă de mână şi îmbrăţişează`mă,
ascultă`mi toate rătăcirile, vindecarea pare departe
drumul spre lumină e singuratic şi lung.

împrumută`mi pentru o vreme speranţa,
se pare că am rătăcit`o pe`a mea.
stai prin preajmă, am nevoie de prezenţa, inima şi dragostea ta.
priveşte`mi atât de reală durerea prezentă
gânduri confuze şi triste mă asaltează mereu.

împrumută`mi pentru o vreme speranţa.
vremea vindecării va fi în curând.
şi`mi voi împărtăşi învierea, speranţa şi dragostea cu alţii.


[ not mine .. but .. looks like one of mine. :x ]

Niciun comentariu: