joi, 16 septembrie 2010

clipă de septembrie.

o nouă zi de toamnă. nu apuc să deschid bine ochii că imaginea ta mă cuprinde. rămân nemişcată dorindu`mi să revin în vis. nu e corect să dispară aşa. nu când te aveam în braţe. sper să adorm mai repede, vreau să dorm. mă ridic pe marginea patului şi dorinţa să aflu ce faci mă copleşeşte. oare eşti bine? oare te gândeşti la mine? oare.. ai visat la fel? deschid pc`ul şi toate melodiile îmi aduc aminte de tine. poate pentru că pe toate le ascultăm cu tine. sau pentru că orice lucru din jurul meu îmi aduce aminte de tine. ştiu că ţi se întâmplă şi ţie. recunoşti? nu`mi doresc să`ţi pot citi mintea, dar în momentul asta aş vrea să ştiu ce gândeşti. să`ţi pot pătrunde inima şi să văd ce e în ea. să mă văd acolo, ascunsă. şi fericită. partea aia din mine ştiu că a fost fericită tot timpul. nu avea cum să nu fie. a zâmbit cu tine, a râs cu tine, a vărsat lacrimi cu tine, a visat cu tine şi.. iubeşte cu tine. te iubeşte pe tine. aşa cum a făcut`o întotdeauna. ascultă`mi inima. bate pentru tine.

Niciun comentariu: