joi, 2 septembrie 2010

.vară?

am stat şi am încercat să mă bucur de ultima fărâmă de vară. dar am început să simt cum amintirile, sentimentele şi marea mă coplesesc. m`au făcut să mă opresc şi să mă las pradă lor. am încercat să zâmbesc, dar până şi zâmbetul l`am simţit amar. e deja toamnă. înarmată cu puloverul ce l`am lăsat pe jumătate din mine, doar din duşmănie pentru frig, am ieşit pe balconul îngheţat. aerul înţepător parcă a ţinut să`mi adâncească dorul. m`a săgetat şi mi`a adus în inimă lacrima suspinului. refuz să cred că nu voi mai simţi atingerea nisipului, mângâierea soarelui. vreau să simt frigul, dar să fiu acolo, pe plajă, noaptea. să fie vară! vântul încearcă să se lupte cu iubirea mea şi`mi trimite ace îngheţate ce se lovesc zgomotos de geam. dar eu nu îl ascult şi te întreb: vară? tu chiar ai plecat? şi .. ai luat cu tine tot?

Niciun comentariu: